Компанія BMW Motorrad значно розширило свій модельний ряд. Це стало зрозуміло після виставки EICMA 2017 Мілані, де були представлені відразу чотири нових мотоцикла клас люкс, а саме: турер BMW K 1600 Grand America, BMW F 750 GS і BMW F 850 GS, а також сучасний скутер BMW C 400 X, призначений для складних дорожніх умов великих міст.
BMW K 1600 Grand America
BMW Motorrad освоює відносно новий для себе сегмент мотоциклів, випускаючи чистокровний туристичний байк K 1600 Grand America. Цей мотоцикл створений на базі знаменитого BMW K 1600 B і призначений для комфортних подорожей на великі відстані. Він поєднує в собі високі функціональні характеристики 6-ти циліндрового двигуна з ексклюзивною комплектацією, що дозволяє значно підвищити зручність поїздок.
Дизайн K 1600 Grand America виконаний в стилі типового американського турера. Початкова стилістика беггер K 1600 B досить сильно змінилася і отримала кілька відмінних деталей. Лінії витягнутого силуету новинки тепер підкреслюються не тільки великим вітровим щитком, але також задньою частиною мотоцикла з масивними бічними кофрами для зберігання багажу. Хромовані патрубки вихлопу розташовані паралельно дорожньому покриттю і витончено доповнюють загальну «обтічність» моделі. На завершення, на мотоциклі встановлений великий центральний кофр збільшеного обсягу, в якому є вбудована спинка для другого пасажира, а також інтегрований стоп-сигналом.
У базову комплектацію новинки входять Електрорегульоване підвіска Dynamic ESA. Вона має два види установок: дефолтний Road і опціональний Cruise для максимально комфортного переміщення. Їх поєднання забезпечує зручність не тільки в далеких поїздках, але і в повсякденній експлуатації.
BMW F 750 GS і BMW F 850 GS
Цілих два поповнення для сімейства мотоциклів GS. Вони стануть ідеальними супутниками для тих, хто цінує внедорожную їзду в найдальших куточках світу. Через десять років розвитку популярних ендуро, BMW Motorrad вирішили повністю переглянути їх концепцію в бік спрощення. Новинки BMW F 750 GS і BMW F 850 GS є вкрай прості і інтуїтивно зрозумілі мотоцикли, які відмінно підійдуть не тільки для позашляхової їзди, але і для подорожей і міських поїздок.
BMW F 750 GS найкраще підійде тим водіям, кому подобаються туристичні ендуро з низько посадженим сидінням, що поєднують в собі потужну тягу в будь-яких умовах і хорошу комплектацію при демократичній ціні. А ось F 850 GS є повною протилежністю свого побратима, спираючись на потужність і крутний момент в поєднанні з характеристиками, зміщеними в бік тривалих подорожей і поїздок по бездоріжжю.
При розробці цих двох моделей виробники зробили максимальний упор на збільшення потужності й крутного моменту двигуна, постаравшись при цьому якомога сильніше знизити витрату палива. Так, рядний 2-х циліндровий двигун об'ємом 853 см³ з двома валами-балансирами здатний розвивати 77 к.с. / 7500 об / хв на BMW F 750 GS, а також 95 к.с. / 8250 об / хв в специфікації для BMW F 850 GS. Даний силовий агрегат інтегрований в просторову раму, зроблену з суцільнотягнутих труб і є головним несучим елементом конструкції мотоцикла.
Нові байки з сімейства GS можуть комплектуватися додатковим обладнанням, яке раніше було недоступне для цього сегмента двоколісної техніки. Зокрема, воно включає в себе кілька варіантів водійських сидінь і вітрових екранів різної висоти, світлодіодні фари головного світла, а також функцію підключення персональних електронних пристроїв власника з TFT-дисплеєм.
Дана модель являє собою зручний міський скутер середнього класу. Вона стане бюджетним і комфортним засобом пересування в умовах міських пробок.
Вона оснащена оптимізованим одноциліндровим двигуном потужністю 34 кінські сили. Спеціальний варіатор передає тягу на заднє колесо. Автоматична система стабілізації гарантує безпеку при розгоні навіть на слизькому дорожньому покритті.
Шасі нового BMW C 400 X зібрано з жорсткою просторовою рами, зробленої з сталевих труб, передній телескопічною вилки, а також двох окремих амортизаторів з задніми пружинами. Налаштування підвісок обрані так, щоб задоволення від їзди на скутері поєднувалося з високим рівнем комфорту. Передній дводисковий гальмо разом із заднім однодисковим і сучасною системою АБС доступний в базовій комплектації і дозволяє домогтися максимально ефективного і безпечного гальмування в будь-яких умовах.
На вибір для BMW C 400 X буде доступно два колірних рішення. Елегантний тон Зеніт Блю металік в поєднанні з глянцевим Білим неметаліком підкреслює сучасний, технологічний вигляд і атлетичні пропорції новинки.