Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.
«
Потужність і абсолютний контроль. Новий S 1000 R ідеально поєднує обидва аспекти.Кріс Пфайфер (Chris Pfeiffer), багаторазовий переможець змагань World Streetbike Freestyle і Ерцбергського родео
»
ГОЛОВНІ ОСОБЛИВОСТІ
СПРАВЖНЯ ДИНАМІКА ПОЧИНАЄТЬСЯ ТУТ
121
кВт (165 к.с.) при 11000 об. / хв
999
куб.см. робочий об'єм
114
Н · м - макс. крутний момент при 9250 об. / хв
198.7
кг в готовому до руху стані з повним баком, з усіма пакетами обладнань, включаючи пакет опцій M
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з олійно-водяним охолодженням
«
Двигун мотоцикла S 1000 R запозичений у супербайків, але оптимізований для більшої тяги на середніх і низьких обертах.Йорг Вогт (Jörg Vogt), глава відділу розробок силових агрегатів для серії S 1000
»
Найлютіша міць
Двигун S 1000 R миттєво набирає обертів і розкручується до максимальних 12000 об / хв. Ракета! А інтелектуальні системи допомоги водієві гарантують повний контроль на дорозі та гоночному треку.
ДИЗАЙН
R
Мотоцикл? Йому не потрібні прізвиська. Мінімалістична передня і хвацько піднята задня частина. Чиста динаміка в класичних пропорціях родстера з буквою R на бічній панелі.
МУРАШКИ ПО ШКІРІ
Ваше місце - в центрі бурі
Посадка? Пряма, але агресивна. Повний контроль. Завдяки збільшеному куту повороту керма, адаптера керма з подвійним регулюванням і трьом різним варіантам висоти сидіння.