
НОВИЙ BMW S 1000 RR
Цей мотоцикл створений для нових рекордів. 207 кінських сил і 113 Нм крутного моменту при 13,500 об/хв – причому більше 100 Нм доступний в діапазоні від 5,500 до 14,500 об/хв. Через десять років після прем'єри RR першого покоління ми знову переписуємо правила в класі спортбайков. Новий S1000 RR створений з чистого аркуша. Він набагато легше і потужніше. Він – новий еталон. Ви готові завжди бути на першому місці? Тоді новий RR створений для вас.

ДИЗАЙН
Виберіть колір.
Motorsport
Silver metallic
Black Storm Metallic
Створений бути першим.
Всім своїм виглядом новий S 1000 RR говорить про свої видатні характеристики. І кожна його деталь розроблена для швидкості. Наприклад, рама нової конструкції або підвіска нового покоління, завдяки якій мотоцикл ще легше і точніше управляється. Крім того, завдяки новій формі рами і обтічника S 1000 RR отримав нову ергономіку. Світлодіодні фари, що входять в стандартну комплектацію, підкреслюють стрімкий вигляд мотоцикла. Передні покажчики повороту тепер кріпляться не до обтічника, а інтегровані в дзеркала заднього виду – вони не тільки відмінно виглядають, але і функціональніше. У задній частині мотоцикла вся світлотехніка інтегрована в один модуль: і ліхтарі, і покажчики повороту, і стоп-сигнал інтегровані в тримач номерного знаку.
Готовий до перегонів.
BMW S 1000 RR – ваш ідеальний партнер на гоночному треку. Завдяки світлотехніки, інтегрованої в дзеркала заднього виду і утримувачe номерного знака, ви за лічені секунди зможете підготувати мотоцикл для гонок – вам треба зняти всього три деталі!
Доступний в якості опції пакет М Спорт перетворює RR з феноменально швидкого мотоцикла в ультимативний гоночний снаряд. Завдяки йому споряджена маса мотоцикла стає менше на 3,5 кг і тепер становить 193,5 кг. Пакет опцій включає в себе карбонові колеса, легку батарею М, спортивне сидіння М, більш високий хвіст М, маятник М і режими водіння Pro, які включають в себе три режими, що конфігуруються RacePro1-3 і інтелектуальні системи допомоги. Ви можете налаштовувати ступінь втручання систем DTC, ABS, алгоритм відгуку двигуна, анти-віллі, систему запобігання ковзань і ще безліч функцій.
РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН


Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-масляним охолодженням

Чотири циліндра і неймовірна динаміка.
Чотирициліндровий двигун BMW S 1000 RR розроблений з чистого аркуша. І він не просто став потужнішим, розвиваючи тепер 207 к.с. (152 кВт) при 13,500 об/хв – він розвиває великий крутний в набагато ширшому діапазоні оборотів. А завдяки технології регулювання фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, новий двигун вражає своєю віддачею навіть на малих і середніх оборотах.
Крім того, мотор став легше і компактніше. Новий привід ГРМ, повні титанові впускні клапани і поліпшене багатодискове прослизаюче зчеплення, зокрема, дозволили зробити двигун на 4 кілограми легшим і вужче. Все це позитивно позначилося як на ергономіці, так і на керованості мотоцикла – ви відчуєте це відразу.
ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR
Огляд технологій.
Технології для максимальної швидкості і безпеки.
Новий S 1 000 RR готовий до всього. Завдяки чотирьом стандартним режимам водіння RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE він ідеально підходить до вашого стилю водіння і найрізноманітнішим дорожніх умов – а три додаткових режиму RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3 дозволяють встановити новий рекорд на гоночному треку. Використовуючи мультіконтролер на кермі і 6,5-дюймову приладову панель, ви легко сконфігуріруєте будь-який з цих режимів, налаштувавши під себе відгуки ручки акселератора і інтенсивність гальмування двигуном, роботу систем DTC (включаючи функцію Wheelie Control), АБС і DDC (Dynamic Damping Control). Крім того, у вас є система Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейн, системи допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro) і гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control). Нарешті, одним натисканням кнопки ви можете налаштувати алгоритм роботи DTC, зробивши її втручання більш раннім або пізнім. А завдяки 6-осьовим датчикам руху і предиктивної реакції система DTC працює максимально плавно і непомітно для водія на будь-якій швидкості.

Ще більше стабільності і зчеплення з дорогою.
Новий BMW S 1000 RR – єдиний в світі дорожній мотоцикл з алюмінієвим шасі, яке раніше використовувалося тільки на гоночній техніці. Це дозволяє знизити безпружинні маси на 0,3 кілограма, що істотно покращує динаміку і керованість. Крім того, повністю регульований амортизатор встановлений далі від двигуна і менше схильний до нагріву, який несприятливо позначається на його роботі.
Ідеальне демпфірування нерівностей на будь-якій дорозі.
Завдяки системі Dynamic Damping Control (DDC) новий S 1000 RR ідеально управляється і демпфірує нерівності. Логіка роботи адаптивного шасі також була змінена: тепер в будь-яких умовах за замовчуванням DDC має жорстку настройку електронно-керованого клапана, який працює паралельно з механічним. У разі необхідності лише за 10 мілісекунд клапан відкривається, роблячи роботу шасі м'якше. Новий анодований плаваючий поршень в системі має надзвичайно високу чутливість і точність роботи.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.
НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.
