Після появи на ринку BMW K 1600 GT і GTL рядний 6 циліндровий двигун успішно перекочував з автомобілів BMW на мотоцикли. В результаті вийшов вельми компактний, легкий і потужний мотоцикл, що поєднує в собі комфортну їзду і відмінні характеристики.
Оновлена версія BMW K 1600 GT являє собою ще більш технологічну, зручну і динамічну форму свого попередника.
В першу чергу, двигун моделі був перероблений під екологічний стандарт Євро-4 - тенденція, яка торкнулася всіх нових мотоциклів BMW Motorrad. При цьому всі характеристики мотоцикла залишилися без змін.
Нова модель отримала електронну підвіску Dynamic ESA, яка може похвалитися стандартною адаптивної регулюванням демпфування. Це нововведення стало логічним продовженням тенденції по збільшенню стійкості і керованості, закладеної ще в попередній моделі. Dynamic ESA має два режими роботи, призначених для різних умов їзди - «Road» і «Dynamic».
Режим «Road» передбачає автоматичну адаптацію підвіски під дорогу з будь-яким покриттям. У свою чергу, режим «Dynamic» призначений для ще більш жорстких, позашляхових умов. Перемикання між режимами здійснюється одним натисканням кнопки, що дає водієві можливість повністю зосередиться на дорозі. Зміни торкнулися також функції заднього ходу, яке тепер активується натисканням кнопки, розташованої зліва на кермі.
Новий K 1600 GT отримав квікшіфтер Pro для перемикання передач без зчеплення. Квікшіфтер є двостороннім, що ще більше полегшує керуванням мотоциклом.
Як і більшість нових мотоциклів BMW Motorrad, K 1600 GT отримав систему екстреного виклику допомоги при аваріях. Інтелектуальна система дуже добре розрізняє різні дорожні ситуації, повністю виключаючи ймовірність помилкового виклику.
Дизайн і геометрія мотоцикла також зазнали змін, ставши більш аеродинамічними та обтічними. Нові забарвлення Mars Red, Blackstorm, Asphalt Grey, Platinum і Lupine Blue завершують образ динамічного туриста, який є гідним продовженням моделі K 1600 GT.