Звухциліндровий опозитний двигун
об'ємом 1250 куб.см. з технологією BMW ShiftCam.
Нове покоління двоциліндрового опозитного двигуна з новою технологією BMW ShiftCam. Завдяки змінним фазам газорозподілу новий двигун більш чуйний тяговіт у всьому діапазоні - але особливо істотна надбавка припала на низькі обороти. Крім цього, мотор став працювати ще більш плавно і економічно - ніколи ще наш традиційний опозитний двигун не був настільки ефективний. А ще ви просто зобов'язані послухати цей двигун - звучить він приголомшливо.
Серце.
Вперше на двигунах BMW Motorrad застосована технологія BMW ShiftCam, яка дозволяє змінювати фази газорозподілу і висоту підйому впускних клапанів. У серці цієї технології - розподільний вал з двома парами кулачків на кожен клапан. Тому у двигуна нібито два розподілвали: один використовується при часткових навантаженнях і ще один - при повному.

Повна залученість в процес управління.
Та частина профілю розподільного вала, яка використовується при часткових навантаженнях, створена для плавної і економічної роботи двигуна - а друга, яка використовується при повному навантаженні, дозволяє домогтися максимальної віддачі. Завдяки зсуву вала уздовж своєї осі впускні клапани по-різному відкриваються в залежності від оборотів і навантаження. Перемикання здійснюється кулісою з електромеханічним актуатором.

Ефективне згорання робочої суміші.
Завдяки різній геометрії розподільних валів ми отримали можливість змінювати геометрію впускного каналу. Частина розпрідвалу, яка задіяна при роботі під повним навантаженням, забезпечує максимальну висоту підйому клапанів - а інша частина, що використовується при часткових навантаженнях, забезпечує їх менший підйом висоту. Крім того, в цьому випадку лівий і правий впускний клапани відкриваються на різну висоту і в різні фази. Завдяки цьому паливно-повітряна суміш сильніше завихряється - а це веде до високої ефективності згоряння і меншої витрати палива.


Оптимальне мастило, оптимальне вприскування палива.
Якщо ви збільшуєте потужність і крутний момент, ви повинні подбати про оптимальне мастило двигуна. Природно, ми це зробили: обидва поршня охолоджуються знизу розпорошеним струменем масла; крім того, система мастила двигуна має змінну продуктивність, яка оптимізована для різних умов і режимів водіння. Цифровий блок управління двигуном BMS-O також новий. Цей компактний і легкий модуль дозволяє повністю послідовне впорскування. За приготування оптимальної робочої суміші відповідає інжектор з 52-мілліметрвою дросельною заслінкою. Нові двохструмні інжектори забезпечують ще більш плавну роботу і низькі викиди в атмосферу.

Проміжний вал для компенсації вібрацій.
Як і попередній опозитний двигун, новий мотор має балансовий вал, що усуває небажані вібрації. Він являє собою порожнистий проміжний вал, всередині якого обертається провідний вал двигуна. Це дозволяє домогтися низького рівня вібрацій у всьому діапазоні оборотів. При цьому зберігся характер знаменитого опозитного двигуна BMW. Більш того - він став ще потужнішим: при робочому обсязі 1254 кубічних сантиметри двигун нового покоління розвиває 100 кВт (136 к.с.).
