BMW Motorrad представляє перший в історії мотоцикл з індексом М. У 2018 році компанія анонсувала стратегію щодо впровадження автомобільного індексу М для мотоциклів BMW Motorrad, запропонувавши опціональні версії М та M Performance.
Тепер новий мотоцикл BMW M 1000 RR святкує світову прем'єру. BMW Motorrad дотримується філософії найсильнішої букви в світі, задовольняючи вимогам найвибагливіших клієнтів з точки зору потужності, ексклюзивності та індивідуальності.
Новий M RR з двигуном потужністю 156 кВт (212 к.с.), вагою 192 кг, підвіскою і аеродинамікою, адаптованою для максимальної продуктивності на гоночному треку, прямо зараз готовий до випробувань в топовом сегменті супербайків.
Ключові характеристики нового BMW M 1000 RR:
• Чотирициліндровий двигун M RR на базі двигуна S RR. Має більшу пікову потужність, більш високий крутний момен в середньому діапазоні та на 14 500 об/хв більшою максимальною швидкістю.
• Потужність 156 кВт при 14 500 об/хв на 4 кВт більше, ніж в S RR. Максимальний крутний момент 113 Н · м при 11 000 об/хв.
• Новий кований поршень з двома кільцями на 12 г легше, адаптована камера згоряння і компресія збільшені до 13,5 атмосфери.
• Нова геометрія воздуховода і технологія BMW ShiftCam.
• Дуже легкий, компактний блок двигуна з більш довгими і більш легкими (на 85 г) титановими шатунами від Pankl для зниження тертя і меншої ваги.
• Оптимізована диференційована система впуску з більш короткими впускними дифузорами для підвищення ефективності газообміну при високих швидкостях обертання.
• Нова, більш легка випускна система на 3,6 кг легше. Випускний колектор, передній і задній глушник виготовлені з титану.
• Вуглепластикові аеродинамічні канарди M і високе лобове скло дозволяють гальмувати пізніше, прискорюватися раніше і дають велику стійкість при поворотах завдяки аеродинамічній притискної сили. Тим самим максимальна швидкість залишається незмінною.
• Режими їзди Rain, Road, Dynamic, Track і Track Pro 1-3. Останнє покоління динамічного контролю тяги (DTC) і функції DTC wheelie.
• Гальмування двигуном з триступеневим регулюванням моменту опору двигуна в режимі Race Pro.
• Shift Assistant Pro для перемикання передач вгору і вниз без зчеплення.
• Launch control для ідеального старту в гонці і піт-лейн-обмежувач для точної швидкості на піт-лейн.
• Hill Start Control Pro для зручного старту на схилах.
• Конструкція шасі із змінною геометрією врівноважена для використання на гоночній трасі. Оптимізовано розподіл маси по осях і збільшений діапазон регулювання положення осі гойдання маятникового важеля задньої підвіски.
• Оптимізована перевернута вилка і переглянута центральна пружинна стійка з повною кінематикою Floater Pro.
• M гальма вперше на BMW Motorrad: M RR з максимальною ефективністю гальмування на гоночній трасі.
• Карбонові колеса M Carbon wheels: стильні високотехнологічні компоненти для максимальної продуктивності на гоночній трасі та дорозі.
• Панель приладів з 6,5-дюймовим TFT-дисплеєм і OBD-інтерфейсом, який з кодом активації можна використовувати для реєстрації даних M GPS і laptrigger M GPS.
• Легкий акумулятор M, USB-роз'єм для зарядки, потужні світлодіодні фари, електронний адаптивний круїз-контроль і підігрів ручок.
• Комплекс додаткових аксесуарів, в тому числі пакет M Competition і додаткового заводського обладнання.
Новий М 1000 RR готовий до перегонів прямо з заводу.