loader

Нові моделі BMW R 18 Classic та BMW R 18.

Нові моделі BMW R 18 та BMW R 18: ностальгійні туристичні та елітні круїзні мотоцикли з великою історією.

Після прем'єри нового BMW R 18 BMW Motorrad представляє другого члена свого нового модельного ряду круїзерів: R 18 Classic. Новий BMW R 18 Classic — це ностальгійний туристичний мотоцикл, який перегукується з витоками великих моделей туристичних круїзерів. У той час як R 18 представляє лаконічний стиль, R 18 Classic має велике вітрове скло, пасажирське сидіння, бічні сумки, додаткові світлодіодні фари та 16-дюймове переднє колесо.

Нові BMW R 18 Classic та BMW R 18 твердо дотримуються традицій історичних мотоциклів BMW. Вони запозичують найкращі технологічні й візуальні аспекти  у знаменитих моделей, таких як BMW R 5, зміщуючи акцент на головні елементи мотоцикла: пуристичні технології й опозитний двигун як епіцентр задоволення за кермом у поєднанні з «приємною вібрацією».  Більше того, в R 18 Classic і R 18 класичний дизайн об'єднаний з сучасними технологіями, щоб створити захоплюючу загальну концепцію, яка пропонує відчуття від керування: як культурні, так і емоційні.

Найпотужніший опозитний двигун BMW з повним крутним моментом.

Центральним елементом нових BMW R 18 Classic і R 18 є новітній двоциліндровий опозитний двигун Big Boxer. Його вражаючий зовнішній вигляд і технології відображають розвиток традиційних опозитних двигунів з повітряним охолодженням, які пропонували надихаючі враження від керування протягом більше семи десятиліть з моменту початку виробництва BMW Motorrad в 1923 році. Найпотужніший двоциліндровий опозитний двигун в історії серійних мотоциклів має робочий об'єм 1 802 куб.см.  Пікова потужність становить 67 кВт (91 к.с.) при 4750 об/хв.  У діапазоні від 2000 до 4000 об/хв крутний момент завжди тримає рівень вище 150 Нм, таким чином вражаюча тягова сила двигуна поєднується з неперевершеним звуком.

Сталева подвійна рама та задній гойдаючийся важіль із закритим монолітним заднім мостом.

Центральним елементом підвіски нового R 18 Classic є подвійна рама зі сталевих труб. Її дизайн є продовженням давніх традицій BMW Motorrad. Чудова якість виготовлення і пильна увага також проявляються в ледь помітних деталях, таких як зварні з'єднання між сталевими трубами і литими або кованими елементами.  Як і в легендарному BMW R 5, задній важіль аналогічного дизайну оточує трансмісію заднього моста в автентичному стилі за допомогою болтових з'єднань.

Телескопічна вилка з втулками, консольна підвіска, колеса зі спицями та дисковими гальмами.

В елементах підвіски нових BMW R 18 Classic і R 18 свідомо відмовилися від електронних регулювань.  Замість цього телескопічна вилка і ​​центральна стійка підвіски з демпфуванням в залежності від ходу і регульованим попереднім натягом пружини забезпечують чудову керованість коліс і привабливий комфорт підвіски. Як і в легендарному BMW R 5, трубки телескопічної вилки укладені у встулки.  Діаметр труби вилки становить 49 мм, хід підвіски — 120 мм спереду і 90 мм ззаду.  Гальмування нових BMW R 18 Classic та R 18 відбувається за рахунок здвоєних дискових гальм спереду і однодискових гальм ззаду в поєднанні з фіксованими чотирипоршневими супортами.  Колеса з дротяними спицями забезпечують надзвичайно стильний зовнішній вигляд.

Гармонійна ергономіка для оптимального керування мотоциклом.

Відповідно до філософії BMW Motorrad, нові BMW R 18 Classic та R 18 відрізняються особливим розташуванням так званих «середніх підніжок».  Таке класичне положення за циліндрами є не тільки стилістичним забарвленням BMW. Воно також забезпечує розслаблену і активну посадку для оптимального керування мотоциклом.

Максимальне задоволення від керування і безпека. Три режими керування, а також системи ASC і MSR в стандартній комплектації. Асистент заднього ходу й система Hillstart Control в якості заводських опцій.

Нові R 18 Classic і R 18 також пропонують три стандартних режими їзди: Rain, Roll і Rock, щоб мати можливість адаптуватися до індивідуальних переваг гонщика.  Устандартну комплектацію також входить система ASC (автоматичний контроль стійкості), яка забезпечує високий рівень безпеки при водінні.  Крім того, нові R 18 Classic та R 18 містять в собі систему управління крутним моментом двигуна (MSR).  Серед іншого, асистент заднього ходу забезпечує зручне маневрування, а функція Hill Start Control полегшує підйом в гору.

Нові R 18 Classic та R 18: культові моделі з монолітним дизайном, сучасними технологіями й автентичними матеріалами.

R 18 Classic і R 18 майстерно переносять культовий стиль минулих часів в наші дні, зберігаючи пуристичний дизайн у багатьох деталях, на які вплинули класичні моделі, такі як BMW R 5. Функціональні та стилістичні елементи, такі як подвійна рама, специфічний бензобак, карданний вал з відкритим ходом і двостороннє лакофарбове покриття (заводська опція) нагадують легендарний мотоцикл 1936 року. Класичні елементи корпуса R 18 Classic і R 18 теж зроблені з металу. Підвіска також вдало нагадує легендарний R 5. З візуальної точки зору коценпція рами разом з двостороннім важелем і підвіскою R 5 прекрасно переносить дизайн в сучасну епоху.

R 18 Classic First Edition і R 18 First Edition: ексклюзивний вигляд у колірній обробці та хромі.

Ексклюзивне видання нових R 18 Classic First Edition та R 18 First Edition буде доступне відразу після запуску, в той час як стандартна модель буде додатково зарезервована для певних ринків.  Це видання поєднує зовнішній вигляд R 18 з ексклюзивними особливостями обладнання в класичному чорному кольорі з білим подвійним покриттям.  Серед інших важливих моментів: численні хромовані поверхні, значок сидіння та хромована застібка First Edition на бічних кришках.

Конверсійна архітектура як передумова прямолінійного налаштування та оптимальної індивідуалізації.

Нові R 18 Classic і R 18 пропонують дуже зручну для модернізації архітектуру, якій приділяється особлива увага навіть на ранніх етапах проектування базового компонування автомобіля.  У результаті ми маємо задню раму, яка легко знімається, а також комплект забарвлених деталей, які дуже легко демонтувати.  Ретельно продумані точки сполучення для гідравлічних ліній гальма, зчеплення і джгута проводів також дозволяють без проблем регулювати кермо в поєднанні з відповідними гідравлічними лініями і джгутом проводів. Крім того, видимі кришки клапанів (кришки головки циліндрів) та кришка корпусу двигуна сконструйовані таким чином, що вони розташовані поза масляною камерою, що спрощує їх заміну.

Кастомні деталі та дизайнерські колекції Roland Sands «Machined» і «2-Tone Black» для нових R 18 Classic та R 18.

Асортимент оснащення BMW Motorrad пропонує максимальний вибір варіантів індивідуалізації, що дозволяє адаптувати R 18 Classic і R 18 до особистих смаків і переваг. Широкий спектр різних запчастин, доступних в програмі оригінальних аксесуарів BMW Motorrad, дозволяє індивідуально модифікувати моделі R 18 Classic та R 18. На ринковий запуск R 18 Classic і R 18 представлені дві різні дизайнерські колекції фрезерованих алюмінієвих деталей, що були створені у співпраці з Roland Sands Design. Ці колекції називаються Machined та 2-Tone Black.

Made in USA. Колоборація з відомими брендами: сидіння Mustang та вихлопні системи Vance & Hines.

BMW Motorrad співпрацює не тільки з Roland Sands Design, але і з декількома відомими постачальниками, включаючи американського виробника Mustang Seat, щоб мати можливість запропонувати різні версії високоякісних сидінь ручної роботи. Тим часом потенціал налаштування вихлопних систем у співпраці з Vance & Hines також робить свій творчий та функціональний внесок.

Особливості нового BMW R 18 Classic.

  • Лобове скло (знімне).
  • Бічні сумки (знімні).
  • Пасажирське сидіння (знімне).
  • Додаткова світлодіодна фара.
  • 16-дюймове переднє колесо.
  • Електронний круїз-контроль в стандартній комплектації.

Спільні особливості нових BMW R 18 Classic та R 18.

  • Легендарний стиль, що поєднує сучасні технології з автентичними матеріалами.
  • Найбільший в історії опозитний двигун BMW об'ємом 1 802 куб.см.
  • Потужність 67 кВт (91 к.с.) при 4 750 об/хв, максимальний крутний момент 158 Нм при 3 000 об/хв.
  • Більше 150 доступних Нм від 2 000 до 4 000 об/хв.
  • Карданний вал з відкритим ходом, що базується на класичному зразку.
  • Сталева подвійна рама.
  • Задній гойдаючийся важіль із закритою головною передачею в конструкції з жорсткою рамою.
  • Телескопічна вилка з втулками, консольна підвіска з адаптивним демпфуванням.
  • Гармонійна ергономіка для комфортного водіння і оптимального контролю.
  • Дискові гальма спереду і ззаду, з колесами зі спицями.
  • Новітні технології світлодіодного освітлення в класичній інтерпретації.
  • Адаптивні попереджувальні сигнали для кращого освітлення дороги при поворотах (в якості заводської опції).
  • Класична кругла приладова панель з вбудованим дисплеєм.
  • Система Keyless Ride для зручної активації функцій за допомогою пульта дистанційного керування.
  • Два стандартних режиму водіння, системи ASC і MSR.
  • Асистент при русі заднім ходом для зручного маневрування і система керування на підйомі для полегшення рушання з підйому в якості заводських опцій.
  • R 18 First Edition: ексклюзивне видання в колірній обробці і хромі.
  • Широкий асортимент деталей та оригінальних аксесуарів BMW Motorrad, а також стильна колекція Ride & Style.