Через чотири роки після дебюту першого покоління BMW Motorrad представляють новий G 310 GS. Універсальний, безпечний та динамічний - і у щоденних міських переміщеннях, і у невеликих подорожах, і на бездоріжжі.
Одноциліндровий двигун, обладнаний електронним управлінням дросельної заслінки та клапаном холостого ходу, відповідає стандартам EU-5.
Серцем нового BMW G 310 GS, як і раніше, є надійний одноциліндровий двигун об’ємом 313 куб см із рідинним охолодженням, чотирма клапанами, двома верхніми розподільними валами та електронним впорскуванням палива. Нахил циліндру назад та поворот головки циліндрів на 180 градусів з впусканням у передній частині та випуском ззаду не зазнали змін. Таке розташування забезпечує оптимальну подачу паливно-повітряної суміші, зберігаючи компактність мотору. Маючи потужність у 25 кВт (34 к.с.) при 9 500 об.хв та максимальний крутний момент 28 Нм при 7 500 об.хв, одноциліндровий двигун нового BMW G310 GS, після приведення його у відповідність до норм Євро-5, не перестав радувати динамікою та приносити задоволення від їзди на мотоциклі.
Для більшої зручності, двигун нового G 310 GS оснащений “Електронною ручкою газу”, яка тепер забезпечує більш чутливу та точну реакцію на її поворот. Автоматичне збільшення обертів холостого ходу при холодному запуску запобігає можливій раптовій зупинці двигуна.
Нове зчеплення з дожимом на високих обертах зменшило зусилля на важіль. Система зворотного пробуксовування запобігає блокуванню заднього колеса при скиданні кількох передач, що підвищує безпеку керування при гальмуванні з одночасним перемиканням на понижену передачу.
Важіль зчеплення та важіль ручного гальма з регулюванням у чотирьох положеннях.
Важелі зчеплення та ручного гальма регулюються у чотирьох положеннях по віддаленості від керма. Це забезпечує додаткову перевагу в ергономіці, дозволяючи обрати оптимальну відстань в залежності від довжини пальців та розміру кисті руки. Положення “3” відповідає попередній відстані на нерегульованих важелях, а у положенні “1” важіль гальма на 6 мм ближче до керма.
Оновлений дизайн з привабливим основним кольором та двома ексклюзивними варіантами стилю.
GS - це певна концепція у BMW Motorrad. Вона полягає в абсолютній функціональності, надійності та універсальності. У новому BMW G 310 GS з першого погляду можна розпізнати характерні риси мотоциклів сімейства GS: властиве їм вітрове скло, високе переднє крило, лінії нахилу від короткої високої задньої частини до повітрозабірників радіаторів охолодження. Ці елементи наочно видно також і у BMW R 1250 GS, а завдяки новому повністю світлодіодному освітленню, мотоцикл виглядає ще більш агресивно та динамічно.
Кольорова концепція також відображає приналежність до сімейства BMW GS. Усі три варіанти стилю мають загальні риси: кришки генератора, зчеплення та водяного насоса, пофарбовані у metallic titanium grey. У доповнення до характерного для GS сніжно-білого кольору та сірих бокових панелей паливного бака, новий BMW G 310 GS доступний у спортивному ексклюзивному стилі Rallye. Рама, пофарбована у червоний колір та Kyanit blue metallic для центральної кришки та передньої частини бака, - підкреслюють позашляхові здібності та надають мотоциклу надзвичайно динамічний вид.
Ексклюзивний стиль “40 Years GS”, створений на честь 40-річчя моделей GS, натхненний легендарним історичним мотоциклом R 100 GS, також доступний і для G 310 GS. Чорний мотоцикл з чорно-жовтою графікою на бокових панелях бака. BMW Motorrad представляє також нову колекцію екіпірування для райдерів, присвячену спеціальному виданню “40 Years GS”.
Ваша команда BMW Motorrad Харків,
Харків, вул. Латишева, 4